نیمار در دفاع از امباپه، دروازه‌بان متز را نقش زمین کرد!

نیمار در دفاع از امباپه، دروازه‌بان متز را نقش زمین کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره پی اس جی پس از درگیری با الکساندر اوکیدیا در پیروزی مشکل تیمش مقابل متز، توسط نیمار مورد حمایت قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی هر چند که در حال حاضر تا پایان هفته هفتم در صدر جدول لیگ فرانسه قرار گرفته و 20 گل زده اما پیروزی های اخیرش آسان نبوده است.  هفته گذشته آنها در شروع در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بروژ تن به تساوی دادند.  آنها در مقابل لیون به سختی در دقیقه 93 پیروز شدند و در مقابل متز نیز با گل اشرف حکیمی در دقیقه 95 به پیروزی رسیدند.

امباپه در پایان بازی به اوکیدیا چیزی را گفت که دروازه بان متز را به شدت عصبانی کرد. نیمار در این صحنه اما برای دفاع از هم تیمی اش وارد زمین شد تا درگیری بالا بگیرد و دروازه بان متز را نقش زمین کرد!

حکیمی که در تابستان گذشته با 60 میلیون یورو از اینتر به پی اس جی ملحق شده بود، گل اول تیم پوچتینو را زد.  تیم پایین جدولی فرانسه با گل کویاته در دقیقه 39 روی یک کرنر کار را به تساوی کشاند.متز در این بازی با اخراج کاپیتانش دیلان برون ده نفره شد چرا که سعی در اتلاف وقت داشت. فردریک آنتونتی سرمربی متز به این تصمیم اعتراض کرد و او هم اخراج شد. 

در حالی که بازیکنان پی اس جی در حال جشن پیروزی بودند، اوکیدیا دروازه بان متز به شدت خشمگین بود. به هر صورت پی اس جی توانست پیروزی ارزشمند و البته مشکلی را کسب کند.

4125