عکس؛ انتظار بی‌نتیجه ستاره آتالانتا برای این که یک هوادار پیراهنش را بخرد!

عکس؛ انتظار بی‌نتیجه ستاره آتالانتا برای این که یک هوادار پیراهنش را بخرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مارتن ده رون، هافبک آتالانتا یک ویدیوی بامزه  همراه با خودتخریبی منتشر کرده است که در این ویدیو این بازیکن 30 ساله نمی تواند کسی را مجبور کند تا پیراهنی با اسم خودش را بخرد!

به گزارش فوتبالی، این ویدیو در فروشگاه رسمی باشگاه آتالانتا ثبت شده است که ده رون به مشتریان وعده می دهد که پول سه پیراهن اولی که توسط هواداران خریده شود را خودش می پردازد و آنها را امضا می کند اما هر چقدر زمان می گذرد، هیچ هواداری برای خرید پیراهن ده رون وارد فروشگاه نمی شود و بدین ترتیب این بازیکن هلندی سعی می کند که خودش را با ورق بازی کردن، چای نوشیدن و حتی چرت زدن مشغول کند!

در پایان این ویدیو، یکی از کارمندان فروشگاه به ده رون می گوید که به ساعت 7:30 رسیده اند و زمانش رسیده تا فروشگاه را ترک کند و بدین ترتیب بازیکن سابق میدلزبورو به شدت ناامید می شود!

ده رون یکی از بامزه ترین بازیکنان فوتبال دنیا است. او در توضیح صفحه توییترش نوشته است:" خلاصه ای از فوتبال بازی کردن در ایتالیا: وقتی می بریم صاحب بهترین میز و غذای رایگان می شوم.وقتی می بازیم همسرم باید من را به خانه برساند!"

کلیپ ده رون در فروشگاه آتالانتا با استقبال زیادی مواجه شده است. بازیکن هلندی در توضیح آن نوشته است:" شرط می بندم که هیچ وقت مسی با چنین مشکلی مواجه نمی شود!" که یک کاربر در جوابش نوشته است:" مسی دوست داشت که آن قدر خوب باشد که بتواند در آتالانتا بازی کند." و یک هوادار منچسترسیتی نوشته است:" حس می کنم که باید همین حالا پیراهن آتالانتا را بخرم البته به شرطی که پولش را خود مارتن بپردازد!"

ده رون در سال 2017 به فوتبال ایتالیا برگشت که تیمش در سه فصل اخیر در میان سه تیم بالای جدول قرار گرفته است. 

4125