واکنش دو گزینه هدایت بارسلونا به احتمال حضورشان در نیوکمپ

واکنش دو گزینه هدایت بارسلونا به احتمال حضورشان در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - پس از شکست مقابل بایرن مونیخ و تساوی مقابل گرانادا با نمایشی ضعیف، صندلی رونالد کومان مربی هلندی به شدت لرزان است.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا مدیر بارسلونا تلاش ها را برای پیدا کردن جانشین کومان آغاز کرده است که در حال حاضر دو تا از گزینه ها به شایعات در مورد حضورشان در نیوکمپ واکنش نشان داده اند.

روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک یکی از گزینه هاست. این مربی به زودی باید در مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا شرکت کند اما بعد از آن احتمال جدا شدنش وجود دارد. وی اظهار داشت:" چیزی وجود ندارد. چیزی نیست که بخواهم در موردش نظر بدهم. وقتی تیمی چند بازی را می بازد، شایعات در مورد اخارج مربی شروع می شود. وقتی شرایط خوب است و نتایج خوبی می گیری باز هم شایعات وجود دارند اما در حال حاضر چیزی برای نظر دادن وجود ندارد."

اریک تن هاگ سرمربی آژاکس نیز در این باره صحبت کرد:" من به این موضوع چه ربطی دارم؟ روی آژاکس تمرکز دارم. این شایعات مطرح می شوند... برای شما جذاب هستند اما برای من نه."

علاوه بر این  دو نفر، ژاوی هرناندز سرمربی السد قطر یکی دیگر از گزینه هاست هر چند که گزینه های دیگری نظیر فیلیپ کوکو و آنتونیو کونته هم مطرح شده اند.

4125