ستاره فراموش شده رئال مادرید با یک هت تریک جواب اعتماد آنچلوتی را داد

ستاره فراموش شده رئال مادرید با یک هت تریک جواب اعتماد آنچلوتی را داد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با پیروزی 4-1 برابر رئال مایورکا، به صدر جدول صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و رئال مایورکا، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. شاگردان آنچلوتی پیش از شروع این بازی، با 13 امتیاز در رده دوم و رئال مایورکا 8 امتیاز در رده دهم قرار داشتند. آنچلوتی در این دیدار تصمیم گرفت تا از مثلث ادواردو کاماوینگا، فدریکو والورده و مارکو آسنسیو در میانه میدان استفاده کند. آسنسیو چند روز پیش اعلام کرده بود که از بازی نکردن ناراحت و منتظر یک فرصت است. 

در نیمه اول، لوس بلانکوس خیلی سریع توسط کریم بنزما به گل اول دست پیدا کرد. در ادامه مارکو آسنسیو در دقیقه 24 موفق شد گل دوم را به ثمر برساند، اما پس از یک دقیقه، مایورکا موفق شد توسط کانگ لی اختلاف را به یک گل کاهش دهد، ولی مارکو آسنسیو در دقیقه 29 گل دوم خودش و سوم رئال مادرید را زد تا نیمه اول با پیروزی 3-1 کهکشانی‌ها به پایان برسد. 

در نیمه دوم گل کریم بنزما در دقیقه 50 توسط VAR مردود اعلام شد، اما باز هم این مارکو آسنسیو بود که موفق شد در این دیدار هت تریک کند و گل چهارم را به ثمر برساند. در ادامه رئال مادرید دو گل دیگر توسط کریم بنزما و ایسکو به ثمر رساند تا در نهایت با نتیجه 6-1 پیروز و راهی صدر جدول شود. 

4416