واکنش جالب رئیس بارسلونا به بیانیه اخیر رونالد کومان

واکنش جالب رئیس بارسلونا به بیانیه اخیر رونالد کومان

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که رونالد کومان امروز خیلی از افراد را از جمله خوان لاپورتا رئیس بارسلونا را سورپرایز کرده است. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و پس از گفتن حرف‌هایش و جواب ندادن به هیچ یک از سوالات خبرنگاران، جلسه را ترک کرد و همین موضوع باعث شد تا خیلی‌ها از حرکت سرمربی سابق تیم ملی هلند تعجب کنند. یکی از همین خیلی‌ها، خوان لاپورتا رئیس آبی اناری‌ها بود و فاش کرد که تنها دقایقی قبل از بیانیه کومان، متوجه این موضوع شده است. 

به نقل از سایت گل، لاپورتا در خصوص این کار رونالد کومان گفت: "در لحظات آخر متوجه شدیم که او می‌خواهد بیانیه بدهد و برای آن، خواستار برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی بود. ما به تصمیم سرمربی تیم، نهایت احترام را می‌گذاریم، اما من و دیگر کاپیتان‌ها، تنها دقایقی قبل از شروع سخنرانی، فهمیدیم که او چه کاری می‌خواهد انجام دهد." 

در دو هفته اخیر بارسلونا اصلا نتایج خوبی کسب نکرده و باعث شده تا جایگاه کومان روی نیمکت متزلزل شود. لاپورتا در این باره گفت: "خوب، ما در شرایط سختی قرار داریم و فکر می‌کنم که همه بازیکنان باید با تمام توان خود در دیدار برابر کادیز ظاهر شوند، زیرا نتایج خوب باعث می‌شوند تا کمی از این فشارها کاسته شود."

4416