پیروزی ناپلئونی پاریسن ژرمن با درخشش ستاره جدید

پیروزی ناپلئونی پاریسن ژرمن با درخشش ستاره جدید

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد در برابر حریف خود به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هفتم رقابت‌های لیگ فرانسه، پاریسن ژرمن از ساعت 22:20 به وقت تهران، مهمان متز بود. دو تیم کاملا شرایط متفاوتی داشتند. پاریسن ژرمن در هر 6 دیدار قبلی خود به پیروزی رسیده بود و با 18 امتیاز در صدر جدول قرار داشت، اما متز بدون کسب یک برد و با 4 امتیاز در رده نوزدهم جای گرفته بود و برای فرار از منطقه سقوط، لازم بود با امتیاز از زمین بازی خارج شود.

در نیمه اول پاریسن ژرمن خیلی سریع توسط اشرف حکیمی، مدافع جدید خود به گل رسید. اشرف حکیمی در تابستان اخیر با مبلغ پنجاه میلیون پوند، از اینتر به پاریسن ژرمن پیوست. در دقیقه 39 خلاف جریان بازی، کویاته موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، تا پاریسن ژرمن پیروز به رختکن نرود.

در نیمه دوم، پاریسن ژرمن همانند نیمه اول تمایل به حمله کردن نداشت، اما همچنان کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه 90+1 دیلان برون مدافع متز به خاطر تلف کردن وقت، کارت زرد دوم را دریافت و از زمین بازی اخراج شد و سرانجام در دقیقه 90+5 اشرف حکیمی گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه میزبان ده نفره کرد تا پوچتینو از این بازی سربلند خارج شود. 

4416