جام اتحادیه انگلیس؛ حذف زودهنگام شیاطین سرخ و صعود سخت چلسی و تاتنهام

جام اتحادیه انگلیس؛ حذف زودهنگام شیاطین سرخ و صعود سخت چلسی و تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های بزرگ انگلیسی شب سختی را در جام اتحادیه سپری کردند. 

به گزارش فوتبالی، دور سوم جام اتحادیه انگلیس، با برگزاری شش دیدار از ساعت 22:15 به وقت تهران پیگیری شد. 

در مهم ترین دیدارها، منچستریونایتد در غیاب بسیاری از ستارگان خود از جمله کریستیانو رونالدو، میزبان وستهام بود. شیاطین سرخ چند روز پیش موفق شدند در لیگ برتر، وستهام را با حساب 2-1 مغلوب کنند، اما این بار قضیه به کلی فرق می‌کرد و این تیم لندنی بود که توانست با تک گل میشل لانزینی به پیروزی برسد و حکم حذف شیاطین سرخ از این رقابت‌ها را امضا کند. 

در دیگر دیدارها چلسی در خانه میزبان استون ویلا بود. آبی‌های لندن در دقیقه 52 توسط تیمو ورنر به گل رسیدند، اما کمرون آرچر بازی را به تساوی کشاند و در نهایت تکلیف برنده این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد. شاگردان توماس توخل در آزمون ضربات پنالتی، سربلند از بازی خارج شدند و توانستند با پیروزی 5-4 راهی مرحله بعدی شوند.

آرسنال نیز در ورزشگاه امارات میزبان ویمبلدون بود که در نهایت به پیروزی بی دردسر 3-0 دست پیدا کرد. الکساندر لاکازت (از روی نقطه پنالتی)، امیل اسمیت رو و ادوارد انکتیا گلزنان توپچی‌ها در این بازی بودند. 

اما تاتنهام بازی بسیار سختی مقابل ولورهمپتون داشت و می‌خواست پس از سه بازی بدون برد، بار دیگر طعم پیروزی را بچشد. دیدار این دو تیم در وقت‌های قانونی به تساوی 2-2 رسید و تیم شمال لندنی موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی 5-4 دست پیدا کند و راهی مرحله بعدی شود.