روسونری در کنار همشهری‌اش صدرنشین شد

روسونری در کنار همشهری‌اش صدرنشین شد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد در دیدار برابر ونتزیا به پیروزی برسد و با سیزده امتیاز، هم امتیاز با اینتر در صدر جدول سری آ قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته پنجم رقابت‌های سری آ، دو تیم میلان و ونتزیا از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو به میدان رفتند. میلان از چهار بازی گذشته خود 10 امتیاز و ونتزیا 3 امتیاز کسب کرده بودند و کاملا شرایط متفاوتی داشتند. استفانو پیولی در این دیدار اولیویه ژیرو و زلاتان ایبراهیموویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. 

در نیمه اول در ابتدا شاهد بازی سردی بودیم، اما پس از دقیقه 25، رفته رفته یخ بازی آب شد و میلان کنترل بازی را در دست گرفت. شاگردان پیولی چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کردند، اما شوت‌های آن‌ها، راهی به چهارچوب پیدا نکردند تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد. 

در نیمه دوم میلان بازی را بهتر آغاز کرد اما در ادامه بازی بسیار افت پیدا کرد. اما در نهایت این براهیم دیاز مهاجم میلان بود که قفل دروازه مهمان را در دقیقه 68 باز کرد. در دقیقه 82 نیز تئو هرناندز تعویض طلایی پیولی، موفق شد اختلاف را دو برابر کند و در نهایت این روسونری بود که به پیروزی 2-0 دست پیدا کرد. 

4416