عکس؛ روزی که لواندوفسکی در 9 دقیقه 5 گل به ثمر رساند!

عکس؛ روزی که لواندوفسکی در 9 دقیقه 5 گل به ثمر رساند!

پایگاه خبری فوتبالی - امروز یک روز نوستالژیک و مهم در تاریخ دوران حرفه ای روبرت لواندوفسکی بود چرا که اون سال ها قبل در چنین روزی توانسته بود یک شاهکار در دنیای فوتبال انجام بدهد و درخششی ویژه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی، 6 سال پیش در چنین روزی بود که توانست در بازی بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ، 5 گل در 9 دقیقه بزند و بدین ترتیب پپ گواردیولا را بسیار شگفت زده و متعجب کند چرا که گواردیولا در آن زمان سرمربی بایرن مونیخ بود.

لواندوفسکی به تازگی جایزه کفش طلای خود را دریافت کرده است چرا که او توانست در فصل گذشته در رقابت ها سایر مهاجم های اروپایی بیشترین تعداد گل را در لیگ به ثمر برساند و بدین ترتیب جایگاه نخست را از آن خود کند و فاتح جایزه کفش طلا شود.

این تصویر که مربوط به اسکوربرد بازی بایرن مونیخ و ولفسبورگ است یک تصویر بسیار نادر در دنیای فوتبال است به طوری که به نظر می رسد این اسکوربرد مربوط به ورزش دیگری مثل بسکتبال باشد اما در واقع این کار بزرگی است که روبرت لواندوفسکی انجام داده است و در 9 دقیقه یعنی از دقیقه 51 تا دقیقه 60 پنج گل به ثمر رسانده است و ولفسبورگ را به طور کامل تحقیر کرده است.

آن بازی یکی از فراموش نشدنی ترین بازی های روبرت لواندوفسکی بود به طوری که خودش هم دیگر نتوانست آن شاهکار را تکرار کند.

1470