کدام بازیکنان در بازی فیفا 22 دقیق‌ترین پاس‌ها را می‌دهند؟

کدام بازیکنان در بازی فیفا 22 دقیق‌ترین پاس‌ها را می‌دهند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی ویدیویی فیفا 22 به طور رسمی به زودی وارد مارکت ها و بازار های جهانی می شود و علاقه‌مندان به این بازی ویدیویی همواره اخبار و حواشی پیرامون آن را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، اما کمپانی EA Sports طبق رسم هر ساله پیش از اینکه این بازی ویدیویی به طور رسمی منتشر شود، کارت های بازیکنان مختلف را منتشر کرده است و بدین ترتیب امتیاز های بازیکنان و همچنین توانایی های مختلف آن ها مشخص شده است.

اکنون اگر بخواهیم مقایسه ای میان توانایی و مهارت پاس دادن بازیکنان مختلف که در بازی فیفا 22 حاضر هستند داشته باشیم، می بینیم که این لیست از بازیکنان که در تصویر می بینید، بالاترین مهارت دادن پاس را دارند و بدین ترتیب پاس های آن ها پاس هایی بسیار دقیق است که تقریبا می توان گفت پاس آن ها دقیقا روی پای بازیکن مورد نظر فرود می آید.

دی بروینه با توانایی پاسکاری 93، بهترین پاسور بازی فیفا 22 است و پس از او مسی و تونی کروس با امتیاز 91 در پاس‌کاری قرار دارند. نکته جالب این لیست حضور دنی پارخو، هافبک ویارئال است که در این لیست نفر چهارم است و امتیاز پاس‌کاری او 90 است. مودریچ و برونو فرناندز با امتیاز 89 نفرات بعدی هستند. الکساندر آرنولد امتیاز پاس‌کاری 88 را دارد و لوئیس آلبرتو و وراتی 87 هستند.

1470