اولین پیروزی بانوی پیر با کامبک شکل گرفت

اولین پیروزی بانوی پیر با کامبک شکل گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد در دیدار برابر اسپتزیا به پیروزی 2-3 دست پیدا کند و اولین برد خود را در فصل جدید جشن بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پنجم سری آ ایتالیا، امروز (چهارشنبه) دو تیم اسپتزیا و یوونتوس از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه آلبرتو پیکو به مصاف هم رفتند. دو تیم اصلا شرایط جالبی در جدول نداشتند. یوونتوس موفق به کسب پیروزی در چهار بازی اول خود نداشته بود و اسپتزیا نیز آمار یک برد، یک تساوی و دو شکست را داشت و البته اگر ماسیمیلیانو آلگری در این بازی به پیروزی نمی‌رسید، باید فشار هواداران و رسانه‌ها را تحمل می‌کرد. 

در نیمه اول، بانوی پیر کاملا تیم برتر میدان بود و آن‌ها توانستند در دقیقه 28 توسط مویس کین به گل اول دست پیدا کنند. تنها پنج دقیقه پس از گل یووه، امانوئل گیاسی حساب کار را 1-1 برابر کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. 

در نیمه دوم این تیم میزبان بود که خیلی سریع در دقیقه 49، توسط جانیس آنتیست به گل دوم دست پیدا کرد و حالا این یوونتوس بود که تیم بازنده محسوب می‌شد و آلگری می‌دانست که این باخت، اصلا به مذاق هواداران خوش نخواهد آمد. بیانکونری فشار خود را افزایش داد و در دقیقه 66، فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند. فشار یووه ادامه دار بود و ماتیاس دلیخت موفق شد در دقیقه 72، بازی را به سود یوونتوس تغییر داد تا در نهایت آلگری بتواند طعم پیروزی در سری آ را بچشد. 

4416