رشد بی‌نظیر زوج پرتغالی رونالدو در بازی ویدیویی فیفا طی 7 سال(عکس)

رشد بی‌نظیر زوج پرتغالی رونالدو در بازی ویدیویی فیفا طی 7 سال(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز، هافبک پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد، رابطه بسیار خوبی با کریستیانو رونالدو دارد چرا که هم در جمع شیاطین سرخ و هم در تیم ملی پرتغال، این دو بازیکن با هم هم‌تیمی هستند و از طرفی همین مسئله موجب شده تا هماهنگی خوبی باهم درون زمین داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز توانایی بالایی در خلق موقعیت دارد و هافبک خلاقی است. از طرفی کریستیانو رونالدو یک تمام‌کننده بی نظیر است و همین مسئله موجب می شود تا این دو بازیکن، مکمل های خوبی برای هم باشند.

نسخه رسمی بازی ویدیویی فیفا 22 به زودی منتشر می شود و کمپانی EA Sports از کارت های بازیکنان مختلف که توانایی ها و مهارت های آن ها را در بازی فیفا مشخص می کند و تا حدود زیادی به واقعیت نزدیک است، رونمایی کرده است.

برونو فرناندز در بازی ویدیویی فیفا 22 امتیاز یا همان ریتینگ 88 را خواهد داشت که امتیاز بالایی است و بدین ترتیب یکی از بهترین هافبک های هجومی در این بازی به حساب می آید.

این امتیاز برونو فرناندز در بازی فیفا 22 در حالی است که این هافبک پرتغالی در بازی ویدیویی فیفا 15، یعنی 7 سال قبل، امتیاز 76 را داشت و در آن زمان در اودینزه توپ می زد. بدین ترتیب برونو فرناندز طی 7 سال، 12 امتیاز در این بازی رشد داشته است که بسیار قابل توجه است.

1470