مسی و یادکردن از یک سفر بی‌نظیر با انتشار عکس‌های آن

مسی و یادکردن از یک سفر بی‌نظیر با انتشار عکس‌های آن

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاری سن ژرمن، به تازگی تصاویری را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است و از آن ها تحت عنوان خاطرات سفر فراموش نشدنی یاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که قهرمانی در کوپا آمه ریکا به مذاق لیونل مسی بسیار خوش آمده است چرا که این فوق ستاره اکنون و در شرایطی که در اردوی تیم ملی آرژانتین نیست هم از خاطراتش در اردوی اخیر تیم ملی آرژانتین یاد می کند.

مسی و آرژانتینی ها چند ماه پیش در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 به قهرمانی رسیدند و در اردوی اخیر تیم ملی آرژانتین از بازیکنان آرژانتین به خاطر آن قهرمانی تجلیل به عمل آمد. اکنون لیونل مسی با انتشار تصاویری از خودش در کنار بازیکنان آرژانتین در اردوی اخیری که در کنار آن ها داشت، نوشته است:"خاطراتی از یک سفر فراموش نشدنی" و بدین ترتیب نشان داده است که همچنان از قهرمانی با آرژانتین و حضور در کنار آرژانتینی ها در اردوی اخیر بسیار خوشحال است.

مسی سالیان سال بود که در رقابت های ملی ناکام می ماند و نمی توانست یک جام ملی ببرد تا اینکه در نهایت در بازی های کوپا آمه ریکا این طلسم شکسته شد.

1470