برنامه لیورپول برای افزایش ظرفیت ورزشگاه آنفیلد

برنامه لیورپول برای افزایش ظرفیت ورزشگاه آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه لیورپول انگلیس پروژه افزایش ظرفیت ورزشگاه آنفیلد را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، پس از تایید شورای شهر لیورپول برای افزودن هفت هزار صندلی به ورزشگاه آنفیلد، مدیریت باشگاه لیورپول انگلستان تصمیم دارد بار دیگر ظرفیت ورزشگاه خانگی خود (آنفیلد) را افزایش دهد تا در دیدارهای خانگی خود امکان پذیرایی از شصت و یک هزار تماشاگر لیورپولی را داشته باشند.

قرمزها که سال ۲۰۱۶ نیز ظرفیت آنفیلد را افزایش داده بودند، در بیانیه خود اعلام کرده‌ اند هدف از این کار، افزایش جو فوق‌ العاده حاکم بر این ورزشگاه است. ساخت و ساز جایگاه جدید همزمان با برگزاری رقابت‌ ها انجام خواهد شد و به این ترتیب، مسابقات شاگردان یورگن کلوپ به استادیوم دیگری منتقل نخواهد شد و ورزشگاه آنفیلد نیز پس از استادیوم های اولدترافورد منچستر یونایتد و ورزشگاه وایت هارت لین تاتنهام در لندن، به سومین استادیوم برتر انگلستان از لحاظ جایگاه تماشاگران و ظرفیت پذیرش آن ها تبدیل خواهد شد.

با این تصمیم مقامات باشگاه لیورپول، استادیوم آنفیلد برای حریفان این تیم انگلیسی تبدیل به مکانی جهنمی تر از گذشته نیز خواهد شد که این موضوع، کار را برای مربیان و بازیکنان تیم های رقیب لیورپولی‌ ها چه در انگلیس و چه از سایر کشورهای اروپایی برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا سخت تر از قبل خواهد کرد.

9404