مشاور لاپورتا: نمی‌توان گفت کومان می‌ماند یا نه/ نگران نتایج تیم هستیم

مشاور لاپورتا: نمی‌توان گفت کومان می‌ماند یا نه/ نگران نتایج تیم هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - مشاور خوان لاپورتا در خصوص آینده سرمربی کاتالان ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ماسیپ، مشاور خوان لاپورتا می گوید در خصوص آینده سرمربی فعلی بارسلونا اطلاعات دقیقی ندارد. صحبت های ماسیپ را در ادامه می خوانید:

ماندن رونالد کومان در بارسلونا؟

"نه می گویم بله و نه می گویم نه! همان طور که در طول مبارزات انتخاباتی هم گفتیم، ماندن مربی به نتایج و عملکرد او بستگی دارد. نمی خواهم از عملکرد تیم مقابل گرانادا دفاع کنم اما بازیکنان جنگیدند و حریف بعد از گلی که زد، توانست در کار تدافعی خیلی خوب کار کند. مادامی که مربی روی کار است، یعنی او هنوز اعتماد ما را دارد. لاپورتا اکنون کومان را دارد ولی در ذهنش همیشه این موضوع را می داند که روزی ژاوی به عنوان مربی در بارسلونا خواهد بود."

حضور ژاوی در عصر کومان؟

"چرا که نه."

رابطه کومان و لاپورتا؟ 

"این دیدگاه وجود دارد که این دو رابطه خوبی با هم ندارند ولی در واقعیت آن ها رابطه ای بسیار دوستانه دارند. در حال حاضر نگرانی هایی در خصوص نتایج و مسابقات وجود دارد، روزنامه نگارانی هستند که 10 سال است سکوت کرده اند اما امروز حرف می زنند و می گویند ما مقصر هستیم (اشاره به کانوته)."

به سرمربی شک وجود دارد؟

"کسی در این خصوص صحبتی انجام نداده است، در اطراف کومان محیطی وجود دارد که به همه چیز منفی گرایانه نگاه می‌ کنند، کومان در خصوص مسائلی صحبت کرد که نباید صحبت می‌ کرد، او نباید به رئیس باشگاه می گفت که حق صحبت در خصوص بعضی مسائل را ندارد."

کومان گفت به لطف او باشگاه آینده دارد؟

"پیش تر هم گفته ام که اعتبار آینده دار بودن به کسانی تعلق خواهد داشت که در مسیر شرکت کرده و با ما بوده باشند."

9404