رسمی؛ هافبک سابق رئال مادرید و بایرن‌مونیخ به الریان قطر پیوست

رسمی؛ هافبک سابق رئال مادرید و بایرن‌مونیخ به الریان قطر پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک کلمبیایی سابق تیم های بزرگ اروپایی با عقد قراردادی به یک تیم حاضر در لیگ فوتبال کشور قطر ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های کشور قطر، خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی اورتون با امضای قراردادی به تیم الریان قطر پیوست. قرارداد این بازیکن کلمبيایی برای سه سال با باشگاه قطری اعتبار خواهد داشت.

خامس رودریگز ۳۰ ساله که سابقه بازی در باشگاه های سرشناسی مانند پورتو پرتغال، موناکو فرانسه، بایرن مونیخ آلمان و رئال مادرید اسپانیا را در کارنامه خود دارد، فصل گذشته با انجام بیست و شش بازی برای تافی‌ ها در لیگ برتر فوتبال انگلستان، شش گل و ۹ پاس گل نیز به ثبت رساند. 

خامس رودریگز پس از این که در ابتدای این فصل مبتلا به ویروس کرونا شد و پس از آن نیز جایی در ترکیب رافائل بنیتز، سرمربی اسپانیایی تیم اورتون نداشت، مجبور به ترک این تیم انگلیسی شد تا فصل جاری را در لیگ کشور قطر سپری کند که سال آینده، میزبان مسابقات مهم جام جهانی فوتبال خواهد بود.

این هافبک تیم ملی کلمبیا سابقه درخشش با پیراهن تیم های بزرگ اروپایی مانند رئال مادرید و بایرن مونیخ و کار کردن با مربیان بزرگ فوتبال اروپا را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.

9404