درخشش هافبک سابق بارسلونا در بشیکتاش: سه پاس گل در چهار بازی

درخشش هافبک سابق بارسلونا در بشیکتاش: سه پاس گل در چهار بازی

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ هافبک مازاد بارسلونا پس از جدایی از این تیم به بشیکتاش رفت و حالا در فوتبال ترکیه می درخشد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که بارسلونا طلسم شده چرا که در این فصل بازیکنانی که از بارسا رفته اند هم می درخشند. ترینکائو پس از حضور قرضی در ولورهمپتون به اوجش برگشته و حالا پیانیچ که مورد علاقه کومان نبود عملکرد بی نظیری در بشیکتاش داشته است. میرالم در چهار بازی در تیم ترکیه ای سه پاس گل داده است تا نشریه ترکیه ای "فاناتیک" برایش تیتر بزند:" هر چیزی که پیانیچ لمس کند به طلا تبدیل می شود."

در حقیقت بشیکتاش در حال حاضر صدرنشین لیگ ترکیه است و در بازی اخیرشان مقابل آدانا دمیراسپور به تساوی سه بر سه رسیدند. پیانیچ علاوه بر این که در این بازی یک پاس گل داد بلکه عملکرد درخشانی داشت و در دقیقه 65 به خاطر مصدومیتی جزئی تعویض شد. تا زمان حضور میرالم درون زمین تیمش با نتیجه سه بر یک پیش بود اما بدون او کار به تساوی کشیده شد.

پیانیچ یک سال پیش به عنوان ستاره یوونتوس راهی بارسلونا شد اما در نیوکمپ به دقایق کافی نمی رسید و پس از اتمام نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا جدا شد و به بشیکتاش پیوست تا دوباره احیا شود و به نظر می رسد که به هدفش هم دست پیدا کرده است.

4125