روشن: هواداران بیشتر از هر کسی حق بر گردن استقلال دارند

روشن: هواداران بیشتر از هر کسی حق بر گردن استقلال دارند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: هواداران بیشتر از هر کسی حق به گردن استقلال دارند و امیدوارم با تصمیم وزارت ورزش آرامش به این تیم بزرگ بازگردد.

به گزارش فوتبالی، حسن روشن با اشاره به استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: مددی نتوانست مدیریت درست و خوبی برای این باشگاه داشته باشد و در نهایت از سمت خود کناره‌گیری کرد.

وی افزود: به طور حتم اگر مددی می‌توانست مدیریت منطقی داشته باشد هیچ وقت شرایط استقلال به این شکل نمی‌شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هواداران استقلال از عملکرد او ناراحت بودند و این اعتراضات باعث شد تا خواهان برکناری وی شوند؛ هواداران بیشتر از هر کسی حق به گردن استقلال دارند و همواره بدون هیچ چشمداشتی تیم را حمایت می‌کنند.

روشن تصریح کرد: در این مقطع «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان باید بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرد و فردی را انتخاب کند که برای این تیم موثر باشد.

روشن تاکید کرد: وزیر ورزش و جوانان باید تصمیمی بگیرد که هوادران استقلال خوشحال شده و آرامش به تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد، برگردد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فرهاد مجیدی برای استقلال زحمت کشید و با توجه به اینکه تیم را خودش بسته، بهتر است در این تیم بماند اما او باید انتقادات درست را قبول کرده و در جهت رفع اشکالاتش به کار گیرد.

۴۱۵۴