انتقام بالوتلی از کسی که او را «بی‌مغز» خوانده بود!

انتقام بالوتلی از کسی که او را «بی‌مغز» خوانده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی میان بشیکتاش و آدانا دمیرسپور در سوپرلیگ ترکیه که در نهایت با تساوی سه بر سه خاتمه یافت، ماریو بالوتلی تبدیل به یک چهره ویژه شد و باز هم یک حاشیه خاص ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی که همواره با حاشیه‌سازی های خود تبدیل به سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است، این بار در بازی تیمش مقابل بشیکتاش باز هم حاشیه سازی کرد.

بالوتلی در این بازی دیدنی که با تساوی سه بر سه خاتمه یافت، دو گل برای آدانا دمیرسپور به ثمر رساند که گل دوم او در دقایق اضافه و پایانی بازی به ثمر رسید و حساب کار را سه بر سه مساوی کرد و مانع از باخت آدانا دمیرسپور مقابل بشیکتاش شد.

بالوتلی پس از این گل که در دقایق پایانی به ثمر رساند به سمت سرگن یالچین، سرمربی بشیکتاش رفت و به سرِ خود اشاره کرد به شکلی که گویا در حال نشان دادن مغز خود است!

این حرکت بالوتلی کنایه ای سنگین خطاب به سرمربی بشیکتاش و حرکتی انتقام جویانه بر علیه او بود. سرگن یالچین در سال 2013 و زمانی که بالوتلی در منچسترسیتی حضور داشت و یک موقعیت گل را به شکلی افتضاح از دست داده بود، درباره او گفته بود که بالوتلی مهاجمی بی مغز است. اکنون این مهاجم ایتالیایی بدین ترتیب پس از 8 سال از او انتقام گرفت.

1470