پوچتینو: باید استعداد امباپه را با مسی و نیمار ترکیب کنیم

پوچتینو: باید استعداد امباپه را با مسی و نیمار ترکیب کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن مدعی است که راه استفاده از مثلث نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه را می‌داند. 

به گزارش فوتبالی، مثلث مسی، نیمار و امباپه معروف به مثلث MNM، تنها 127 دقیقه در این فصل مجموعا در کنار هم بازی کرده‌اند و با این حال، صحبت‌هایی مبنی بر ناکامی پوچتینو در استفاده از این مثلث به گوش می‌رسد. مثلث MNM در دیدار برابر کلوب بروژ در لیگ قهرمانان به میدان رفتند و البته پاریسن ژرمن به تساوی ناامید کننده 1-1 بسنده کرد و هفته بعد در برابر لیون به پیروزی 2-1 دست یافتند. البته گل دوم پاریسن ژرمن بعد از تعویض لیونل مسی به دست آمد. 

به نقل از سایت مارکا، پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام و اسپانیول پیش از بازی چهارشنبه شب پاریسن ژرمن مقابل متز، در کنفرانس خبری گفت: "باید با تمرینات بیشتر، به هماهنگی برسیم. باید بیشتر کار کنیم تا این 3 نفر بتوانند بهتر هم دیگر را در زمین درک کنند. واضح است که به زمان بیشتر نیاز داریم. در دیدار برابر لیون، سیستم خود را از 4-3-3 به 4-2-3-1 تغییر دادیم. یک سری سوالات در مورد وضعیت، پست و نوع سازماندهی سیستم ما وجود دارد، اما به شما می‌گویم که با کمی زمان بیشتر، می‌توانیم خودمان را تطبیق بدهیم."

4416