یک پرسپولیسی تاکتیک تیم مجیدی را تغییر می‌دهد!

یک پرسپولیسی تاکتیک تیم مجیدی را تغییر می‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی - آرمان رمضانی در نیم فصل زمستانی لیگ برتر بیستم از تیم پرسپولیس به استقلال پیوست تا رویاهای پیشرفت‌ در فوتبالش را در این تیم دنبال کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، در شرایطی که استقلال مهدی قایدی را از دست داده است آرمان رمضانی این بخت را دارد تا با گلزنی و درخشش در خط حمله استقلال جای خالی مهدی قایدی را پر کند. با این تفاوت که قایدی دریبل زن، شوتزن و بازیکنی درون محوطه جریمه بود که هر آن بوی پنالتی می‌داند اما شرایط رمضانی با مهدی قایدی متفاوت است. رمضانی دارای قدرت سرزنی با قدی بلند بین مدافعان حریف بوده و می‌تواند شوت‌های خطرناکی بزند اما او دریبل زن نیست و توان عبور از بازیکن روبرویش را ندارد.
تا پیش از این قایدی در محدوده یک سوم جلویی تیم استقلال به ویژه در چپ با دریافت توپ و نفوذ به عمق بر ای دیاباته یا مطهری خلق موقعیت می‌کرد ولی در وضعیت فعلی قعطا فرهاد مجیدی برای دستیابی تیمش به گل باید برنامه‌های تاکتیکی و نوع ورود به محوطه جریمه حریفان را تغییر بدهد.

با حضور هافبکی به نام امیرحسین حسین زاده که در دیدار با الهلال دل خیلی از کارشناسان استقلالی را برد و البته ارسال‌های مواج بابک مرادی از چپ و احمد موسوی یا وریا غفوری از راست، آرمان رمضانی می‌تواند بیش از زمین روی هوا صاحب موقعیت شده و از این طریق لقب گلزن جدید استقلال را به خود اختصاص دهد. کما اینکه در دیدار با الهلال نیز پس از ورود به زمین در دقایق پایانی با یک ضربه سر دروازه المعیوف را با خطری جدی مواجه کرد.

1470