نراتزوری با فتح فلورانس موقتا صدرنشین شد

نراتزوری با فتح فلورانس موقتا صدرنشین شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در دیداری حساس مقابل فیورنتینا با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:15 به وقت تهران دو تیم فیورنتینا و اینتر، از چهارچوب هفته پنجم سری آ ایتالیا در ورزشگاه آرتمیو فرانچی به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می کردند که اینتر از چهار دیدار قبلی خود موفق به کسب 10 امتیاز و فیورنتینا موفق به کسب 9 امتیاز شده بود و نراتزوری بازی سختی در فلورانس داشت. 

در نیمه اول، میزبان تیم برتر میدان بود و موفق شد در دقیقه 23 توسط ریکاردو سوتیل با پاس گل نیکولاس گونزالز به گل برسد. فیورنتینا پس از این گل نیز می‌توانست اختلاف را بیشتر کند، اما با بی دقتی مهاجمان، فرصت‌ها هدر رفتند. در 5 دقیقه پایانی نیمه، اینتر حملات خود را برای به تساوی کشاندن بازی ترتیب داد، اما در نهایت این نیمه با همان تک گل سوتیل به نفع میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم شرایط به طور کلی تغییر کرد. در دقیقه 52 اینتر موفق به وسیله متئو دارمیان به گل اول برسد. 3 دقیقه پس از این گل، ادین ژکو اینتر را پیش انداخت. پس از این گل، فیورنتینا موفق شد پس از دقایقی کمی به تیم خود سروسامان بدهد، اما اخراج گونزالز در دقیقه 78 کار را برای آن‌ها سخت تر از قبل کرد و در نهایت ایوان پریشیچ در دقیقه 88 تیر خلاص را زد تا نراتزوری با نتیجه 1-3 پیروز میدان شود. 

4416