صعود لیورپول و منچسترسیتی به دور بعدی جام اتحادیه

صعود لیورپول و منچسترسیتی به دور بعدی جام اتحادیه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های لیورپول و چلسی موفق شدند با پیروزی مقابل حریفان خود به دور بعدی جام اتحادیه انگلیس راه یابند. 

به گزارش فوتبالی، دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه با برگزاری 10 دیدار از ساعت 23:15 به وقت تهران، آغاز شد. 

در مهم ترین دیدارها منچسترسیتی در خانه میزبان ویکامب واندررز بود. ویکامب که در سطح سوم انگلیس (لیگ 1) حضور دارد، موفق شد در دقیقه 22 توسط براندن هانلان به گل اول برسد. 7 دقیقه پس از این گل، کوین دی بروین بازی را به تساوی کشاند. فشار سیتی تا پایان نیمه اول ادامه داشت و ریاض محرز و فیل فودن موفق شدند در دقایق 43 و 45 دو گل دیگر به ثمر برسانند تا نیمه اول با پیروزی 3-1 میزبان پایان یابد. در نیمه دوم نیز فران تورس در دقیقه 74، ریاض محرز در دقیقه 83 و کول پالمر در دقیقه 89 3 گل دیگر را زدند تا سیتی با پیروزی مقتدرانه 6-1 راهی مرحله بعد شود. فیل فودن هافبک انگلیسی علاوه بر یک گل، موفق به دادن 2 پاس گل نیز در این بازی شد. 

در دیگر دیدار مهم، لیورپول در کارو رود مهمان نوریچ سیتی بود. در دقیقه 4 تاکومی مینامینو گل اول قرمزها را به ثمر رساند. در دقیقه 42 نوریچ صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه کریستوس زولیس را گلر لیورپول مهار کرد. در نیمه دوم دیووک اوریگی و مینامینو دو گل دیگر وارد دروازه میزبان کردند تا در نهایت این دیدار نیز با پیروزی 0-3 لیورپول خاتمه یابد. 

4416