قیمت هافبک مدنظر چلسی و منچستریونایتد مشخص شد

قیمت هافبک مدنظر چلسی و منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کوین نولان مربی وستهام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قیمت دکلان رایس هافبک انگلیسی این باشگاه، بیش از 100 میلیون پوند می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، در دو فصل اخیر، دکلان رایس عملکرد بی نظیری در خط هافبک وستهام یونایتد داشته و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از باشگاه‌های بزرگ انگلیسی به دنبال جذب او باشند. او حتی یکی از بازیکنان گرت ساوتگیت در تورنمنت یورو 2020 بود. تیم‌های منچستریونایتد و چلسی به شدت او را زیر نظر گرفته و در صورت چراغ سبز مدیران وستهام، آماده مذاکره بر سر رایس هستند. 

به نقل از سایت گل، روز یک شنبه تیم‌های وستهام و منچستریونایتد از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه لندن به مصاف هم رفتند که در پایان شیاطین سرخ به پیروزی 1-2 دست پیدا کردند. در این دیدار دکلان رایس عملکرد خیلی خوبی در وسط زمین داشت. درخشش او توجه رسانه‌ها را بیشتر به اول جلب کرد تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده‌اش بیشتر شود. با این حال کوین نولان در گفت و گویی با بی بی سی اسپورت گفت: "وقتی شما بازی رایس را می‌بینید، به نظر می‌رسد که او همه چیز را در وسط زمین تحت کنترل گرفته است. از نظر من او پیشرفت خواهد کرد. اگر بخواهم یک قیمت روی رایس بگذارم، باید بگویم که او را برای 100 میلیون پوند هم نخواهیم فروخت."

4416