عکس؛ راموس جانشین خود در رئال مادرید را معرفی کرد!

عکس؛ راموس جانشین خود در رئال مادرید را معرفی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر بود که تصمیم گرفت با اتمام قراردادش با رئال مادرید این تیم را ترک کند و راهی پاریسن ژرمن شود.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس با توجه به سابقه‌ی طولانی خود در رئال مادرید، تبدیل به کاپیتان مادریدی ها شده بود و نقشی اسطوره ای در ترکیب رئال مادرید داشت و محبوبیتی ویژه در میان هواداران رئال مادرید به دست آورده بود.

اکنون او رئال مادرید را ترک کرده است و باید دید که اولین بازی خود را چه زمانی در پاریسن ژرمن انجام می دهد اما بازوبند کاپیتانی رئال مادرید پس از سرخیو راموس به کریم بنزما رسیده است چرا که مارسلو یا مصدوم است و یا اینکه به دلایل فنی در ترکیب رئال مادرید قرار نمی گیرد.

سرخیو راموس در پستی که کریم بنزما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده بود، برای مهاجم فرانسوی کامنت گذاشت. بنزما یک عکس از خوشحالی بعد از گل خودش مقابل والنسیا در مستایا را منتشر کرد که در آن بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو دارد.

راموس در کامنت خود برای کریم بنزما نوشت:"کاپیتان" و بدین ترتیب لقب کاپیتان و رهبر رئال مادرید را که سالیان سال خودش یدک می کشید اکنون به کریم بنزما داده است و مهاجم فرانسوی از نظر نقش رهبری و کاپیتانی جانشین راموس در رئال مادرید است.

1470