دلیل خشم و ناراحتی سرمربی یوونتوس پس از تساوی برابر میلان

دلیل خشم و ناراحتی سرمربی یوونتوس پس از تساوی برابر میلان

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در خصوص واکنشش بعد از تساوی مقابل میلان اذعان کرد که او نیز یک انسان است. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه و از چهارچوب هفته چهارم سری آ ایتالیا، دو تیم میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. در طول این بازی، آلگری بارها بر سر بازیکنانش داد و فریاد کشید و اصلا از نمایش شاگردانش راضی نبود و نتوانست ناامیدی‌اش را از چشم دوربین‌ها پنهان کند. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، روز چهارشنبه یوونتوس به مصاف اسپتزیا خواهد رفت. آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی، درباره واکنش‌های عصبی‌اش در دیدار برابر روسونری گفت: "صحبت درباره گذشته غیر منطقی است. هفت سال از اولین حضورم در یووه و دو سال از اخراجم در این باشگاه می‌گذرد و باید بگویم که این تیم تفاوت‌های زیادی با تیم پیشین دارد. من هم انسان هستم و ممکن است در برخی از مواقع، کنترلم را از دست بدهم. از آن جایی که دو سال بدون وقفه بازی کرده‌اند، بازیکنان روی نیمکت باید تاثیر بیشتری در هنگام حضورشان در زمین بگذارند. من از بازیکنان داخل زمین و روی نیمکت، تقاضای احترام بیشتر دارم. آن‌ها باید مسئولیت پذیرتر باشند."

4416