توخل: برای بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت/ همگی با نژادپرستی مخالفیم

توخل: برای بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت/ همگی با نژادپرستی مخالفیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مصاف تیمش مقابل استون ویلا در چارچوب رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلستان، توماس توخل، سرمربی چلسی که تیمش یکی از بخت های قهرمانی در این جام است، با رسانه ها به گفت و گو پرداخت.

صحبت های توماس توخل، سرمربی چلسی در گفت و گو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل استون ویلا در جام اتحادیه انگلیس را در ادامه می خوانید.

"فردا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. ما به بچه هایی زمان بازی می دهیم که خیلی به بازی نیاز دارند. ادوارد مندی این دیدار را از دست خواهد داد. او هنوز تمرین نمی کند، اما امیدواریم روز چهارشنبه طبق برنامه به صورت انفرادی تمرین کند و پنجشنبه به تمرینات تیمی بپیوندد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا ادو برای بازی مقابل منچستر سیتی آماده باشد."

تیم شما در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار دارد؟

"ما در حال حاضر در موقعیت خوبی هستیم زیرا سخت کار می کنیم و به فرصت هایی که داریم، اهمیت می دهیم. این گروه یک گروه قوی است و ما باید هر روز از آن مراقبت کنیم."

تیمو ورنر؟

"او تصوری واضح از ما نشان داد که او و روملو در کنار هم چقدر خطرناک هستند. از یورو و بازی اول ناامیدی وجود داشت و به نظر من او از عملکرد خود راضی نبود. چیزهایی هست که شما نمی دانید ولی من می بینم؛ او آرامش بیشتری دارد، در حرکاتش روان تر است. نشانه های واضحی وجود دارد که او در راه خوبی است."

دلیل این که مارکوس آلونسو پیش از بازی زانو نمی زند؟

"من مارکوس را می شناسم و او صد درصد با نژادپرستی مخالف است، هیچ سوالی در این باره وجود ندارد. ما همه با آن مخالفیم."

روبن لوفتوس چیک فردا بازی می کند؟

"ما در بازی مقابل زنیت کمی به او بازی دادیم. این یک هدیه نبود، او لیاقت آن را داشت و من به او اعتماد دارم. او شرایط خود را می پذیرد و هر روز تمرینات خوبی انجام می دهد. یک شانس بزرگ برای او وجود دارد که فردا می تواند آن را نشان دهد."

مندی برای رویارویی با سیتی آماده خواهد بود؟

"فکر می کنم این امکان وجود داشته باشد."

تیاگو سیلوا:

"خوشحالم که او را در این جا می بینم، او یک کاپیتان حرفه ای و یک شخص فوق العاده است. هیچ جلسه تمرینی وجود ندارد که او سعی کند خود را کنار بگذارد و کم کار باشد."

سائول فردا بازی خواهد کرد؟

"بله، احتمال این که فردا او بازی کند، زیاد است."

9404