مغانلو سوژه جدید برای جنجالی شدن بازی سپاهان و پرسپولیس

مغانلو سوژه جدید برای جنجالی شدن بازی سپاهان و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از سوژه‌های جذاب تمرین دیروز سپاهان برای عکاسانی که در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت حضور داشتند، شهریار مغانلو بود.

به گزارش فوتبالی، شهریار مغانلو را می‌توان خرید جنجالی سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی دانست. بازیکنی که پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند بتوانند او را برای فصل جدید هم در این تیم حفظ کنند منتهی تحت قرارداد بودن این بازیکن با باشگاه سانتا کلارای پرتغال و درخواست مالی بالای باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه مغانلو باعث شد تا پرسپولیس، مهاجم مورد علاقه یحیی گل‌محمدی را از دست بدهد و سپاهان که از ماهها قبل به دنبال این بازیکن بود، بتواند او را در ازای حضور محمد محبی در سانتا کلارا جذب کند.

محرم نویدکیا پیش از این در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس درباره جذب مغانلو گفته بود: " فکر می‌کنم شهریار الان متفاوت‌تر از آن بازیکنی است که در پیکان بود. فقط به خاطر 6 ماهی که به پرتغال رفت. الان یاد گرفته باید وارد درگیری‌ها شود، برای گل زدن بجنگد، کامل در اختیار تیم و تاکتیک‌پذیر باشد. این نیست که همه بدوند پاس بدهند و او گلزنی کند. باید خودش هم در مسائل دفاعی به تیم کمک کند. این موارد را قطعا در اروپا یاد گرفته است"

مغانلو که یکی از چهره‌های پرانرژی تمرینات سپاهان در تهران است، در شرایطی راهی این تیم شد که بعد از آخرین بازی‌اش برای پرسپولیس، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره شایعه حضورش در سپاهان مدعی شده بود که امکان ندارد به سپاهان برود منتهی او نه تنها این کار را کرد بلکه بعد از پیوستن به سپاهان، تمام عکسهایش با پیراهن پرسپولیس را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد تا هواداران تیم سابقش را شدیدا دلخور کند و حالا او جدیدترین بهانه برای جنجالی شدن بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل جدید خواهد بود و باید دید این بازیکن در مواجهه با تیم سابقش چه نمایشی خواهد داشت.

7655