آمریکا بدترین تیم جام جهانی فوتسال

آمریکا بدترین تیم جام جهانی فوتسال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتسال آمریکا تمام آمارهای بد جام جهانی را به خود اختصاص داد تا بدترین تیم نهمین دوره مسابقات نام بگیرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ در لیتوانی به پایان رسید و تکلیف ۱۶ تیم صعودکننده به دور یک هشتم نهایی مشخص شد. تیم ملی فوتسال ایران نیز در گروه F با کسب دو برد و متحمل شدن یک شکست با ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفت و راهی دور بعدی شد تا به مصاف ازبکستان برود.

در گروه ایران، تیم ملی فوتسال‌ آمریکا با متحمل شدن سه باخت متوالی در قعر جدول قرار گرفت و بدون امتیاز به خانه برگشت. این تیم ابتدا با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب آرژانتین شد. سپس با نتیجه چهار بر ۲ به ایران باخت و در نهایت با هفت گل توسط صربستان درهم کوبیده شد تا با ۲۲ گل خورده و ۲ گل زده در رده چهارم جای بگیرد.

تیم آمریکا در پایان دور گروهی با دریافت بیشترین گل خورده(مشترک با جزایر سلیمان)، کمترین گل زده، بدترین تفاضل گل و کمترین امتیاز(در کنار چهار تیم دیگر) بدترین تیم این دوره از مسابقات بود و در قعر جدول جام جهانی جای گرفت. آنها هر ۲ گل خود را به تیم ملی فوتسال ایران زدند.

6641