اتفاق بد برای پی‌اس‌جی: مصدومیت مسی تایید شد

اتفاق بد برای پی‌اس‌جی: مصدومیت مسی تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه پاریسن ژرمن در بیانیه ای مصدومیت مسی را تایید کرد و شانس حضور بازیکن آرژانتینی در بازی چهارشنبه شب مقابل متز خیلی کم است.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در گزارش پزشکی خود در مورد مصدومیت مسی نوشته است:" پس از ضربه ای که به  پای چپش زده شد، امروز صبح تست داد و نشانه های مصدومیت وی تایید شد. در 48 ساعت آینده تست های جدیدی صورت خواهد گرفت."

بدین ترتیب به نظر می رسد که علت تعویض مسی در بازی قبلی مقابل لیون مصدومیتش بوده است و پوچتینو برای احتیاط این بازیکن آرژانتینی را تعویض کرده و مشخص نیست که چرا لئو تعویضی که با نظر مربی اش و با در نظر گرفتن سلامتی اش تعیین شده را این قدر بزرگ کرده است و با خشم به نیمکت رفت و حتی در زمان تعویض شدن حاضر به دست دادن با پوچتینو هم نشد.

در حال حاضر مدت دقیق مصدومیت مسی مشخص نیست اما پی اس جی امید زیادی دارد تا این بازیکن به بازی حساس هفته آینده مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. پوچتینو همیشه احترام ویژه ای به مسی گذاشته است و علاقه خاصی هم به این بازیکن دارد و دلیل تعویض لئو با اشرف در مقابل لیون هم مصدومیت وی بوده است و ربطی به مسائل فنی نداشته است.

4125