ستاره غیرمنتظره بارسلونا در آغاز فصل: گاوی

ستاره غیرمنتظره بارسلونا در آغاز فصل: گاوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هر چند که در مقابل گرانادا تن به تساوی داد و پنج امتیاز از صدر جدول دور شد (با یک بازی کمتر) اما با این وجود تساوی دیشب نکات مثبتی هم داشت.

به گزارش فوتبالی، علاوه بر آرائوخو که با ثبت گل تساوی در دقیقه 90 به قهرمانی نیوکمپ تبدیل شد، دیگر چهره درخشان بازی مقابل گرانادا یک محصول آینده دار آکادمی به نام گاوی بود. هافبک 17 ساله  آندلوسی در دقیقه 60 به جای کوتینیو وارد زمین شد و همچون بازی مقابل بایرن مونیخ حضورش باعث شد تا بارسا کمی در میانه زمین بهتر کار کند. گاوی در نیم ساعت حضورش مقابل گرانادا 18 پاس سالم داد و پاس گل تساوی را به آرائوخو داد. این بازیکن که بسیار جسور و جنگنده بازی می کند هنوز در سن تیم جوانان است اما به نظر می رسد که با اعتماد کومان توانسته جایگاه خود را در تیم بزرگسالان بارسلونا پیدا کند.

گاوی تجربه 30 بازی حضور در تیم بارسلونای بی به عنوان هافبک میانی سمت راست را دارد و حالا در غیاب بازیکنان خلاق می تواند نقش مهمی در ترکیب تیم کومان داشته باشد. به نظر می رسد که بدون چهره های سرشناس در حال حاضر امید اصلی بارسا این است که جوان های آینده دار این تیم بتوانند بدرخشند و همچون فاتی و پدری خودشان را در ترکیب جا بیاندازند.

4125