بکام در مورد پسرش چه دستوری به سرمربی تیم داد؟

بکام در مورد پسرش چه دستوری به سرمربی تیم داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روز پنجم سپتامبر رومئو بکام اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد و اخیرا نیز اولین بازی خود را در لیگ دسته دوی آمریکا انجام داد.

به گزارش فوتبالی، رومئو در ترکیب تیم فورت لوردیل که تیم رزروهای اینترمیامی است به مصاف تورمنتا رفت. دیوید بکام مالک باشگاه اینتر میامی است و حالا پسرش در رده های پایه همین تیم بازی می کند. حالا مشخص شده است که بازیکن اسبق یونایتد، رئال مادرید و پی اس جی چه توصیه ای به سرمربی در مورد پسرش رومئو داشته است. بکام نه تنها نمی خواهد مربی برای پسرش تبعیض قائل شود بلکه کاملا برعکس است. فیل نویل سرمربی تیم اینترمیامی در این باره گفت:" فکر می کنم اولین چیزی که دیوید در مورد پسرش به من گفت، این بود:" باید نسبت به او سختگیرتر از بقیه باشی. باید سخت تر از همه کار کند تا وارد تیم شود چرا که سوالاتی ایجاد خواهد شد و در موردش توقعات زیادی وجود خواهد داشت."

نویل در مورد توانایی های رومئو گفت:" به نظرم حقیقتا خوب بوده است. در بازی قبلی قرار بود که فقط 45 دقیقه بازی کند اما تقریبا 80 دقیقه بازی کرد چرا که عطش زیادی دارد. فشار و توقعات زیادی در موردش وجود دارد اما کاملا ثابت قدم است. می داند که کارهای زیادی برای انجام داد و همه ویژگی های لازم را دارد تا در فوتبال حرفه ای موفق شود. در رختکن خیلی محبوب است هر چند که والدینش تربیت خوبی در موردش داشته اند."

رومئو بکام فقط 19 سال دارد که همچون پدرش در پست هافبک راست بازی می کند.

4125