لو رفتن تصاویر دوربین‌ها: خشم بی‌سابقه آلگری از بازیکنانش

لو رفتن تصاویر دوربین‌ها: خشم بی‌سابقه آلگری از بازیکنانش

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصاویری از دوربین های مداربسته منتشر شده است که نشان می دهد ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس پس از تساوی مقابل میلان در حالی از زمین خارج می شود که در حال فریاد زدن سر بازیکنانش است.

به گزارش فوتبالی، در این تصاویر آلگری با خشم می گوید که آیا بازیکنانش می خواهند که در یونتوس بازی کنند یا نه. برخی رسانه های ایتالیایی نیز گزارش داده اند که آلگری با لحنی خشم آلود و ناباورانه خطاب به بازیکنانش می گوید:" شما نمی دانید که در یوونتوس بازی می کنید!"

مربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی در پایان بازی نیز با ناراحتی ظاهر شد و گفت:" امروز خشمگین هستم. نیمه اول خوبی داشتیم. در نیمه دوم خطر شکست را حس می کردیم. تا زمان دریافت گل تساوی بازی تحت کنترل ما بود اما  از پانزده دقیقه پایانی عصبانی هستیم. باید با چنگ و دندان می جنگیدیم. "

یووه شروع وحشتناکی در لیگ ایتالیا داشته و در هیچ کدام از چهار بازی اولش برنده نشده تا ضعیف ترین شروع خود در سری آ در شصت سال اخیر را داشته باشد.تیم آلگری با وجود آن که در مقابل میلان با گل موراتا پیش افتاده بود با گل ربیچ پیروزی خود را از دست داد و فرصتی طلایی برای کسب سه امتیاز و خروج از بحران را  در این بازی از دست داد.

4125