قیمت نجومی هافبک مورد نظر بایرن مونیخ: 100 میلیون یورو

قیمت نجومی هافبک مورد نظر بایرن مونیخ: 100 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان ویرتز یکی از بازیکنان درخشان بوندسلیگا به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، هافبک هجومی 18 ساله بایر لورکوزن در وقفه قبلی بازیهای ملی به سومین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی آلمان تبدیل شد. این بازیکن آینده درخشانی پیش رویش دارد و بایرن هم که تخصص ویژه ای در جذب بازیکنان با استعداد فوتبال آلمان دارد برای خرید وی دست به کار شده است.

بیلد اخیرا مدعی شده بود که در قرارداد ویرتز بندی وجود دارد که اجازه جدایی وی در تابستان 2023 وجود دارد اما حالا خبرشان را تصحیح کرده اند و اعلام کرده اند که چنین بندی وجود ندارد اما هانس ویرتز پدر و وکیل بازیکن لورکوزن با آنها برای جدایی وی در سال 2023 به صورت شفاهی به توافق رسیده است. البته به نظر می رسد که این انتقال آسان نیست چرا که لورکوزن برای فروش این بازیکن جوان 100 میلیون یورو خواسته است و اگر بایرن بخواهد این بازیکن آینده دار را بخرد باید رقمی نجومی را بپردازد و یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال آلمان را رقم بزند. 

بایرن معمولا عادت دارد که ستاره ها و پدیده های تیم های رقیب در بوندسلیگا را بخرد. آنها اخیرا تا جایی که می توانستند لایپزیش را تضعیف و ترکیبشان را تقویت کرده اند و حالا به دنبال خرید ستاره ای دیگر از لورکوزن هستند.

4125