پیشنهاد جدید شیاطین سرخ به هافبک فرانسوی/ پوگبا رکوردشکن می‌شود؟

پیشنهاد جدید شیاطین سرخ به هافبک فرانسوی/ پوگبا رکوردشکن می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سران منچستر یونایتد در صدد هستند تا یک پیشنهاد مالی سنگین به هافبک فرانسوی تیم خود جهت تمدید قرارداد و ماندن در جمع شیاطین سرخ ارائه دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی اکسپرس انگلیس، مدیران باشگاه منچستر یونایتد قصد دارند برای تمدید قرارداد پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که در تابستان سال ۲۰۲۲ به اتمام می‌ رسد، دستمزد چهارصد و هفتاد هزار پوند در هفته را به این بازیکن پیشنهاد دهند؛ دستمزدی که او را به پردرآمدترین‌ بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد کرد.

پل پوگبای بیست و هشت ساله، فصل جدید را با درخششی دور از انتظار آغاز کرده و در پنج مسابقه منچستر یونایتد در لیگ برتر جزیره هفت پاس‌ گل ارسال کرده است؛ هر چند این آمار هم برای حضور هافبک فرانسوی در بین نامزدهای برترین بازیکن ماه لیگ برتر کافی نبود.

این روزها بحث تمدید قرارداد ستاره خط میانی شیاطین سرخ یکی از داغ ترین مباحث مرتبط با باشگاه منچستر یونایتد است و رسانه های مختلف در این زمینه، گمانه زنی های متفاوتی ارائه می دهند. از تیم های مختلفی همچون رئال مادرید اسپانیا، پاریسن ژرمن فرانسه و یوونتوس ایتالیا به عنوان مقاصد احتمالی پل پوگبا در صورت عدم پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد با منچستر یونایتد در رسانه ها نام برده می شود.

9404