مشخص شدن سه گزینه منچستریونایتد برای جانشینی پوگبا

مشخص شدن سه گزینه منچستریونایتد برای جانشینی پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس بخت اصلی گرفتن جای پل پوگبا هافبک فرانسوی در صورت عدم تمدید قرارداد این بازیکن با منچستریونایتد است.

به گزارش فوتبالی، البته اگر پوگبا در ترکیب بماند نیز می تواند مکمل خوبی برای رایس باشد و این دو بازیکن می توانند با هم در ترکیب باشند. البته خرید هافبک وستهام آسان نیست چرا که اگر یونایتد بخواهد این بازیکن را بخرد باید 117 میلیون یورو بپردازد یعنی همان مبلغی که منچسترسیتی برای گریلیش پرداخت و این بازیکن را به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل کرد.

از سویی سان گزارش داده است که یونایتد یک گزینه دیگر را هم زیر نظر گرفته است: فرانک کسیه هافبک ساحل عاجی میلان که در پایان فصل همچون پوگبا به بازیکن آزاد تبدیل می شود چرا که قراردادش رو به اتمام است و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است.  گزینه سوم منچستریونایتد برای جانشینی پوگبا نیز تانگی اندومبله است. هافبک فرانسوی گران ترین بازیکن تاریخ تاتنهام است که جایی در برنامه های نونو ندارد و قطعا از حضور در منچستریونایتد استقبال خواهد کرد به خصوص که هنوز نتوانسته در تیم لندنی جا بیافتد و وقتش رسیده که آب و هوای تازه ای را برای آینده اش مد نظر قرار بدهد.

4125