کومان حداقل تا بازی پنجشنبه با کادیز سرمربی بارسلوناست

کومان حداقل تا بازی پنجشنبه با کادیز سرمربی بارسلوناست

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات منتشر شده از کاتالونیا از حضور سرمربی هلندی بارسلونا روی نیمکت این تیم حداقل تا بازی با کادیز حکایت دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های موندو دیپورتیوو، رونالد کومان حداقل تا بازی روز پنجشنبه در ورزشگاه خانگی برابر کادیز، سرمربی تیم بارسلونا خواهد بود. علیرغم شکست برابر بایرن مونیخ و تساوی برابر گرانادا، او سرمربی بارسلونا می ماند.

با وجود گزارش ها مبنی بر اخراج رونالد کومان و تصمیم هیات مدیره بارسلونا در این باره، موندو دیپورتیوو با خبر از منابع داخل باشگاه گزارش داده است که حداقل تا بازی روز پنجشنبه برابر کادیز، رونالد کومان اخراج نمی شود.

بر عکس شکست برابر بایرن مونیخ، شب گذشته هیچ نشستی میان سران بارسلونا برگزار نشد زیرا آن ها یک هفته یا همان سه بازی به رونالد کومان فرصت داده اند. البته آلمانی و پلانس برای گفت و گو با او به رختکن رفتند.

ضمنا نتیجه برابر کادیز می تواند مسائل را تغییر دهد. علاوه بر این، موضع بارسلونا جستجو برای جانشین را متوقف نمی کند. بلوگرانا به دنبال فردی است که بتواند هدایت پروژه ورزشی آن ها را بر عهده بگیرد تا در زمان برکناری کومان از جانشین او مطمئن باشد.

9404