باشگاه مس رفسنجان به حواشی اردوی ترکیه و ادعای هزینه ۱۰۰ میلیاردی این تیم در فصل گذشته پاسخ داد

باشگاه مس رفسنجان به حواشی اردوی ترکیه و ادعای هزینه ۱۰۰ میلیاردی این تیم در فصل گذشته پاسخ داد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان نسبت به برخی اظهارنظرها در فضای مجازی درخصوص اردوی تیم مس در ترکیه و همچنین هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی نارنجی پوشان در فصل قبل واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، «رضا امینی مقدم» اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد برخی اظهارنظرها و مطالبی در فضای مجازی در رفسنجان علیه باشگاه مس هستیم که کاملاً کذب و عاری از واقعیت است و بیشتر غرض ورزی به شمار می روند تا انتقاد سازنده.

وی درباره برخی مطالب مطرح شده در رابطه با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل گذشته، گفت: این مطلب کاملاً کذب و بی پایه و اساس بوده و تا جایی که بنده اطلاع دارم اساساً چنین بودجه ای برای باشگاه و تیم متصور نبوده و این ارقام دور از واقعیت است.

مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان در ادامه با اشاره به حواشی مطرح شده پیرامون اردوی نارنجی پوشان رفسنجانی در ترکیه و اینکه این اردو را در فضای مجازی به عنوان اردوی تفریحی برشمرده اند، تصریح کرد: اردوی تیم فوتبال مس رفسنجان جهت آماده سازی برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در شهر ازمیت ترکیه در حال برگزاری است و بازیکنان تیم، صبح و عصر تمرینات فشرده ای را زیر نظر کادر فنی سپری کرده و در کمپ حضور دارند و اینکه این باشگاه پسوند فرهنگی دارد و سفیر فرهنگی شهرستان است قطعا به این جوانب آگاه است و این اردو با هماهنگی و موافقت مدیران ارشد صورت گرفته است.

وی با تاسف از چنین اظهارنظرهایی درباره اردوی تیم مس رفسنجان، ادامه داد: تنها مس رفسنجان نبوده که در این کمپ اردو زده و برخی تیم‌های دیگر لیگ برتر نیز در این کمپ و در این شهر اردو زده بودند و برخی دیگر تقاضای برپایی اردو در این کمپ را دارند لذا مطرح شدن این موضوعات جدا از اینکه انتقاد باشد به نظر غرض ورزی است.

امینی مقدم در خصوص زمان این اردوی تدارکاتی نیز گفت: هر تیم بنا به اقتضائات و برنامه ریزی هایی که انجام داده، برنامه های خود را دنبال می کند و مس رفسنجان نیز در این برهه مانند دیگر تیم های حرفه ای، این اردوی تدارکاتی را پیش بینی کرده بود.

7474