کومان: بارسای امروز دیگر آن بارسای ۸ سال قبل نیست

کومان: بارسای امروز دیگر آن بارسای ۸ سال قبل نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی هلندی بارسلونا اعتراف کرد که تیمش به خاطر شروع بد مقابل گرانادا هزینه زیادی پرداخت کرد اما از تلاش تیمش برای گلزنی خوشحال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، رونالد کومان ،سرمربی هلندی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی این تیم با گرانادا که با نتیجه تساوی یک یک به پایان رسید، صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

درباره بازی؟ 

"شما قبل از شروع بازی به پیروزی فکر می‌ کنید، مخصوصا در نیوکمپ. اما شروع بد ما باعث شد شرایط پیچیده شود. ما خیلی قوی شروع نکردیم که مقصرش هم خودمان هستیم. حریف بعد از گلزنی در دقیقه 2 به دفاع رفت و فضایی باقی نگذاشت و شرایط دشوار شد. در طول بازی بهتر شدیم و از جناحین ارسال کردیم. برای گلزنی تلاش کردیم. اما در هر صورت 1 امتیاز بهتر از هیچی است. سزاوار این تساوی بودیم."

سبک تیم؟ 

"بستگی به بازیکنان ترکیب دارد. به لیست تیم ها نگاه کنید، ما کاری که باید را انجام دادیم. هیچ بازیکنی برای تیکی تاکا نداشتیم. باید طبق سبک بازی کنیم اما اگر به دنبال تغییر جریان بازی هستیم باید تغییر را انجام دهیم. در کل فکر می کنم بازی خوبی داشتیم. اگر کمی وقت بیشتری داشتیم می توانستیم به گل پیروزی برسیم. سیستم اولیه 3-3-4-1 بود و سپس در جریان بازی تغییر دادیم. بارسلونای امروز، بارسلونا 8 سال قبل نیست. ما به سبک بارسلونا بازی می کنیم اما در ترکیب آن بازیکنان مناسب این سبک را نداریم. با آنسو فاتی و دمبله شرایط متفاوت بهتر خواهد شد و عمق بیشتری به دست می آوریم."

آینده ام؟

"دیگر درباره آینده ام حرف نمی زنم."

بازی؟

"هیچ فضایی وجود نداشت زیرا آن ها نفرات زیادی در دفاع داشتند. در نهایت مساوی کردیم. حیف شد که 2 امتیاز را از دست دادیم."

آراخو؟ 

"او یک بازیکن حرفه ای بزرگ است و نگرش خوبی دارد. برای تیم بسیار مهم است."

9404