چه چیزی باعث تحول چلسی در نیمه دوم مقابل تاتنهام شد؟

چه چیزی باعث تحول چلسی در نیمه دوم مقابل تاتنهام شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپلیکوئتا کاپیتان اسپانیایی چلسی اذعان کرد که عصبانیت و خشم توماس توخل سرمربی آلمانی در بین دو نیمه، باعث شد تا آن‌ها بازی متفاوتی در نیمه دوم به نمایش بگذارند. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته دو تیم تاتنهام و چلسی از چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی‌های لندن با نتیجه 0-3 به پیروزی رسیدند. بازی دو تیم در نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسیده بود، اما شاگردان توخل در نیمه دوم توانستند با گل‌های تیاگو سیلوا، آنتونیو رودیگر و انگولو کانته، سه امتیاز را مال خود کنند. 

به نقل از سایت گل، سزار آزپلیکوئتا پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "توخل اصلا خوشحال نبود و البته خودمان نیز از عملکردمان راضی نبودیم. اگرچه می‌توانستیم نزدیک محوطه جریمه تاتنهام شویم، اما موفق به شوت زنی نبودیم. آن‌ها چند موقعیت خطرناک خلق کردند و حتی فرصت جلو افتادن نیز داشتند. در دوئل‌ها شکست می‌خوردیم و بعضی اوقات خیلی باز بازی می‌کردیم. اگر این شکلی بازی کنید، نمی‌توانید توقع پیروزی داشته باشید. نتیجه 0-0 در نیمه اول خیلی خوب بود. واکنش بازیکنان در نیمه دوم قابل تحسین بود. همه برای کسب پیروزی و سه امتیاز جنگیدند."

4416