جام جهانی فوتسال؛ تقابل ماتادورها با جمهوری چک در یک هشتم؛ صعود سامورایی‌ها به دور حذفی

جام جهانی فوتسال؛ تقابل ماتادورها با جمهوری چک در یک هشتم؛ صعود سامورایی‌ها به دور حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال اسپانیا با صدرنشینی در گروه خود به دور بعد صعود کرد و در مرحله یک هشتم نهایی باید روبروی جمهوری چک قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، تکلیف گروه‌ پنجم جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال که به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود، امروز (دوشنبه) با برگزاری دو دیدار مشخص شد و تیم‌ اسپانیا با پیروزی برابر آنگولا توانست مقتدرانه به دور بعد صعود کند. پاراگوئه نیز با شکست دادن ژاپن در رده دوم گروه E قرار گرفت.  

اسپانیا که پیش از این صعود خود را به دور حذفی قطعی کرده بود، با نتیجه چهار بر یک آنگولا را شکست داد تا با ۹ امتیاز به استقبال مرحله یک هشتم نهایی برود. ماتادورها در این مرحله با جمهوری چک دیدار می کنند. 

در دیگر دیدار این گروه تیم های پاراگوئه و ژاپن با یکدیگر روبرو شدند و در پایان تیم پارگوئه موفق شد سامورایی ها را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. تیم پاراگوئه با تیم اول گروه F که ایران در آن قرار دارد دیدار می کند. ژاپن نیز در این گروه توانست در رده سوم قرار بگیرد و به عنوان یکی از تیم های برتر به دور حذفی صعود کند.  

برنامه دیدارهای امشب (دوشنبه) نیز به شرح زیر است: 

گروه F

ایران - آرژانتین  / ساعت ۲۱:۳۰

صربستان - آمریکا  / ساعت ۲۱:۳۰

تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقات توانسته با پیروزی برابر صربستان و آمریکا به دور حذفی صعود کند. تیم ملی فوتسال کشورمان در صورت دوم شدن در گروه خود با تیم ازبکستان روبرو خواهد شد.

6641