پست اینستاگرامی جالب هالند پس از سوپرگل زلاتانی!

پست اینستاگرامی جالب هالند پس از سوپرگل زلاتانی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته (یکشنبه) ارلینگ هالند در بازی میان دورتموند و یونیون برلین موفق شد دو بار گلزنی کند که یکی از گل های او یک سوپرگل ویژه به سبک گل هایی بود که زلاتان ابراهیموویچ به ثمر می رساند!

به گزارش فوتبالی، بورسیا دورتموند در این بازی که در چهارچوب هفته پنجم از رقابت های بوندسلیگا بود، توانست با نتیجه 4 بر 2 یونیون برلین را شکست دهد و دو گل از گل های زنبور ها را در این بازی ارلینگ هالند به ثمر رساند تا این بازیکن همچنان به درخشش خود در جمع زنبور ها ادامه داده باشد.

هالند بدون شک یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیاست و خیلی ها معتقدند که او در آینده تبدیل به بهترین بازیکن جهان خواهد شد.

این ستاره نروژی پس از درخششی که داشت و گلی که به سبک زلاتان به ثمر رساند، با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:"3 امتیاز و 2 گل. امیدوارم از این لذت برده باشید" در واقع واکنش هالند به گل زیبایی بوده که به ثمر رسانده است.

هالند تصمیم گرفت این فصل را هم در دورتموند بماند اما به نظر می رسد که این بازیکن در تابستان آینده به پیشنهادات گوش دهد و راهی باشگاه دیگری شود.

1470