تغییرات احتمالی کومان برای مصاف امشب بارسلونا با گرانادا

تغییرات احتمالی کومان برای مصاف امشب بارسلونا با گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال بارسلونا پس از قبول شکست سنگین برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، در ادامه مسابقات لالیگای اسپانیا امشب به مصاف گرانادا خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، پس از اولین بازی ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا، همه چیز نشان می دهد که بارسلونا در بازی برابر گرانادا به سیستم 3-3-4 باز خواهد گشت.

مصدومیت جوردی آلبا و پدری در کنار مصدومیت های سایر بازیکنان بارسلونا باعث می شود که رونالد کومان تغییراتی را در بازی برابر گرانادا ایجاد کند. یکی از این تغییرات احتمالی، حضور آلخاندرو بالده است.

بالده پس از اعتماد کومان و حضور برابر بایرن مونیخ، عملکرد بسیار خوبی داشت و اکنون کومان می خواهد مجددا از او استفاده کند و در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه هم به این موضوع اشاره کرد. او در بازی دیروز تیم بارسلونای بی، وارد لیست تیم نشد.

فیلیپه کوتینیو هم می تواند یکی از تغییرات دیگر بارسلونا باشد. او در بازی برابر بایرن مونیخ نشان داد از معدود افرادی است که می تواند خطر ایجاد کند و امروز می تواند در پست وینگر یا هافبک برای بارسلونا به میدان برود.

یکی از بخش های مبهم در ترکیب آبی اناری ها برابر گرانادا، جانشین پدری گونزالس است. گاوی مقابل بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشت خصوصا در بخش پرسینگ. با این وجود حضور سرجی روبرتو در این پست، محتمل تر به نظر می رسد.

9404