پیام اینستاگرامی وینیسیوس پس از درخشش خیره کننده در مستایا

پیام اینستاگرامی وینیسیوس پس از درخشش خیره کننده در مستایا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید موفق شد در هفته پنجم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه مستایا با نتیجه 2 بر 1 والنسیا را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در یک دیدار دشوار به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این بازی در ابتدا با یک گل از والنسیا عقب افتاد اما در نهایت توانست با دو گلی که وینیسیوس جونیور و کریم بنزما زدند به پیروزی برسد. گل اول را وینی جونیور روی پاس بنزما زد و گل دوم توسط بنزما روی پاس وینیسیوس زده شد تا این زوج یک همکاری خیره کننده داشته باشند.

وینیسیوس جونیور که تا اینجای فصل یکی از بهترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید بوده است با درخشش خود در بازی دیشب محبوبیتی ویژه نزد هواداران رئال مادرید پیدا کرده است. وینگر برزیلی و جوان رئال مادرید پس از کامبکی که مادریدی ها با درخشش او در مستایا زدند، در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:"رئال مادرید هرگز تسلیم نمی شود. زنده باد رئال مادرید" تا بدین ترتیب نسبت به این پیروزی و کامبک دیدنی واکنش نشان داده باشد.

این وینگر برزیلی اکنون در فصل چهارم حضور خود در رئال مادرید است و به نظر می رسد که او رشد قابل توجهی در این فصل نسبت به فصل های گذشته داشته است.

1470