تکرار کابوس همیشگی برای کلوپ!/ مصدومیت هافبک لیورپول تایید شد

تکرار کابوس همیشگی برای کلوپ!/ مصدومیت هافبک لیورپول تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی - بحران مصدومیت ها، بار دیگر گریبان تیم یورگن کلوپ آلمانی را گرفته و در آخرین مورد اعلام شده، هافبک اسپانیایی لیورپولی‌ ها به دلیل آسیب دیدگی دو مسابقه آینده تیمش در رقابت های جام اتحادیه و لیگ برتر فوتبال انگلستان را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، تیاگو آلکانترا، هافبک اسپانیایی ۳۰ ساله لیورپول که در دیدار روز شنبه تیمش مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر انگلستان دچار مصدومیت شد و در دقیقه شصت و دوم مسابقه از زمین بازی بیرون رفت، حداقل دو دیدار آینده شاگردان یورگن کلوپ در جام اتحادیه و لیگ برتر فوتبال جزیره مقابل نوریچ سیتی و برنتفورد را از دست خواهد داد.

تیم پزشکی لیورپول پس از بررسی‌ اولیه وضعیت این هافبک اسپانیایی، تایید کرد که مصدومیت تیاگو آلکانترا از ناحیه ساق پا جدی است و این بازیکن حداقل دو دیدار آینده لیورپول که یکی در جام اتحادیه مقابل نوریچ سیتی و دیگری در لیگ برتر مقابل برنتفورد خواهد بود را از دست خواهد داد. 

همچنین پیش‌ تر از این نیز مشخص شده بود که روبرتو فیرمینو و ترنت الکساندر آرنولد هم در دیدار روز سه شنبه در جام اتحادیه برابر نوریچ سیتی حضور نخواهند داشت.

9404