تاکید مجدد موندو بر پلن‌بی بارسلونا در صورت عدم جذب پوگبا

تاکید مجدد موندو بر پلن‌بی بارسلونا در صورت عدم جذب پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال تدارک برنامه های ویژه ای برای بازار نقل و انتقالات تابستان آینده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، بارسلونا از جمله باشگاه هایی خواهد بود که فصل آینده برای جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستر یونایتد انگلیس تلاش خواهد کرد. قرارداد این بازیکن فرانسوی با شیاطین سرخ در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و پوگبا می تواند به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به هر تیمی که مورد علاقه اش باشد بپیوندد؛ اما تیم های رئال مادرید اسپانیا و پاریسن ژرمن فرانسه و چند تیم دیگر هم علاقمند به این بازیکن خط میانی هستند و قطعا کار مدیران آبی اناری ها برای جذب این بازیکن پر هواخواه، بسیار دشوار خواهد بود.

از این رو، بلوگرانا از همین حالا برنامه بازیکن جایگزین یا همان به اصطلاح 'پلن بی' خود را در صورت عدم جذب پل پوگبا مشخص کرده است. فرانک کسیه، بازیکن اهل ساحل عاج میلان، پلن بی بارسلونایی ها در این ارتباط خواهد بود.

قرارداد این بازیکن هم مانند پوگبا، در پایان فصل جاری با روسونری به اتمام خواهد رسید و کسیه می تواند به صورت رایگان به هر تیمی که مورد علاقه اش باشد بپیوندد؛ البته پاریسن ژرمن، لیورپول، یوونتوس و تاتنهام هم به این هافبک تنومند ساحل عاجی علاقمند هستند.

9404