تکرار یک قاب برای منچستریونایتد پس از 7 سال!

تکرار یک قاب برای منچستریونایتد پس از 7 سال!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، روز گذشته موفق شد با نتیجه 2 بر 1 وستهام یونایتد را در خانه حریف شکست دهد و بدین ترتیب سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما این پیروزی برای شیاطین سرخ بسیار دشوار به دست آمد و نزدیک بود که در لحظات پایانی بازی از دست برود چرا که وستهام یونایتد در آخرین دقایق بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد و روی خطای هند لوک شاو، در آستانه زدن گل تساوی قرار گرفت.

در اینجا بود که داوید دخیا تبدیل به قهرمان منچستری ها شد و با مهار این پنالتی هم لوک شاو را از زیر انتقادات نجات داد و هم باعث شد تا منچستر یونایتد سه امتیاز بازی را بگیرد. لوک شاو پس از این مهار پنالتی به سمت دخیا رفت و او را در آغوش کشید.

این اتفاق پیش‌تر و در سال 2014 هم رخ داده بود. منچستر یونایتد در پیروزی دو بر یک مقابل اورتون در تاریخ 5 اکتبر 2014، یک ضربه پنالتی به حریف داد که دخیا آن را مهار کرد و لوک شاو پس از آن به سمت دخیا رفت و او را در آغوش کشید.

در واقع این قاب اکنون پس از 7 سال دوباره برای شیاطین سرخ تکرار شد. منچستر یونایتد در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به حساب می آید.

1470