لحظه‌ای که سولشر بیشتر از همیشه شبیه مورینیو شد!

لحظه‌ای که سولشر بیشتر از همیشه شبیه مورینیو شد!

پایگاه خبری فوتبالی - در لحظه ای که در بازی روز گذشته میان منچستریونایتد و وستهام  داور به تیم میزبان یک پنالتی را هدیه داد، اوله گار سولشر سرمربی شیاطین سرخ حرکتی را انجام داد که پیش از این مشابهش را از ژوزه مورینیو بیشتر دیده بودیم!

به گزارش فوتبالی، سعید بن رحمه گل اول را برای وستهام در ورزشگاه لندن به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو کمی بعد کار را به تساوی کشاند. لینگارد در دقایق پایانی بازی گل دوم را به  ثمر رساند اما سولشر خیلی عصبانی بود چرا که داور ویدیویی معتقد بود که در وقت اضافه لوک شاو مرتکب هند پنالتی شده است.

مارتین آتکینسون داور بازی صحنه را مورد بررسی قرار داد و در نهایت پنالتی گرفت. سولشر در این لحظه محکم بطری آب را به زمین کوبید چرا که می ترسید خاطره بازی مقابل یانگ بویز تکرار شود و تیمش بازی برده را از دست بدهد.

هواداران یونایتد در شبکه های اجتماعی به حرکت "مورینیویی" سرمربی تیمشان واکنش نشان دادند.  ژوزه نیز در زمان حضورش در یونایتد حرکت مشابهی را انجام داده بود. در آن شب منچستریونایتد در مقابل یانگ بویز قرار گرفته بود که فلینی در وقت اضافه گل مهمی را به ثمر رساند. مورینیو برای نشان دادن خوشحالی خود بطری آبش را به کنار زمین در ورزشگاه اولدترافورد کوبیده بود.

البته در نهایت سولشر خوش شانس بود چرا که پنالتی وستهام توسط داوید دخیا مهار شد. در نهایت منچستریونایتد با پیروزی از زمین خارج شد.

4125