عکس؛ واکنش جالب پوگبا به توهین هواداران وستهام

عکس؛ واکنش جالب پوگبا به توهین هواداران وستهام

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصویری از پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد در شبکه های اجتماعی وایرال شده است که نشان می دهد این بازیکن به توهین هواداران وستهام در پایان بازی مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه لندن چگونه واکنش نشان می دهد.

به گزارش فوتبالی، در این تصاویر مشخص است که پوگبا نه تنها از توهین ها ناراحت نمی شود بلکه با لبخند واکنش نشان می دهد و حتی دستش را به سمت هوادار توهین کننده می برد تا با او دست بدهد.  البته در نهایت مایکل کریک کمک مربی منچستریونایتد و برونو فرناندز هافبک شیاطین سرخ را از مقابل این هوادار خارج کردند.

ستاره 28 ساله شروع فصل خوبی در منچستریونایتد داشته و خوش درخشیده است هر چند که هنوز برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده و با توجه به این که در پایان فصل بازیکن آزاد می شود، شایعات در موردش خیلی زیاد است.برادرش ماتیاس گفته است که این بازیکن هنوز تصمیم نگرفته است که فصل بعد کجا بازی کند هر چند که در حال حاضر در اولدترافورد شرایط خوبی دارد.

البته پوگبا در مقابل وستهام چندان درخشان نبود و در نهایت جای خود را به لینگارد داد تا این بازیکن به تعویض طلایی تیم تبدیل شود و گل پیروزی را در آخرین لحظات به ثبت برساند. 

4125