واکنش مادر امباپه به ادعای عجیب نشریه فرانسوی

واکنش مادر امباپه به ادعای عجیب نشریه فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - فایزا لاماری مادر کیلیان امباپه در پیامی توئیتری به ادعایی کذب در این باره که او کمپینی را برای تخریب تیم ملی فرانسه ایجاد کرده، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، نشریه فرانسوی فیگارو مدعی شده بود که مادر مهاجم پی اس جی جلساتی مخفیانه با برخی خبرنگاران داشته تا اخباری مخرب را علیه تیم ملی فرانسه منتشر کنند. مادر امباپه در پیامی توئیتری به این خبر واکنش نشان داد مادر امباپه در این پیام نوشته است:" رازهای دروغین و فریب های واقعی. حالا که مدت زیادی است که در این "تجارت" هستم فکر می کنم که چیزهایی را در مورد قوانین و عرف ها بدانم. اما هرگز به بدجنسی و عدم صداقت عادت ندارم. این که بنویسند جلساتی را با خبرنگاران داشتم و اهداف توطئه آمیز پشت آن بوده، یک جنجال واقعی است چرا که می دانم که اگر بخواهم رازی را نگه دارم، بهترین کار این است که آن را با خبرنگاران به اشتراک نگذارم. با خبرنگاران جلساتی داشتم اما صرفا این جلسات برای مسائل رسمی بوده است. چنین اخباری برای فریب و دروغ است. هدفم این بوده است که خبرنگاران بخشی از درآمدشان را صرف سازمانی خیریه کنند که کیلیان هم یکی از اسپانسرهایش است. قول می دهم که هیچ چیز مخفیانه ای وجود نداشته باشد."

مادر امباپه یکی از منابع الهام این بازیکن است. تئوری توطئه تکذیب شده توسط لاماری اولین جنجالی نیست که در میان خانواده های بازیکنان فرانسه در ماه های اخیر ایجاد شده بود. پس از حذف فرانسه مقابل سوئیس در یورو اخباری در مورد درگیری مادر ربیو با خانواده های برخی بازیکنان به خاطر عملکرد تیم درون زمین مطرح شده بود.

4125